Перейти до основного змісту
Bosch в Україні
Історія компанії

Глобалізація з 1990 року

Аналіз продукції в реальному часі.

"Залізна завіса" спала, Азія представила нові ринки, а програмне забезпечення відкрило для Bosch нові можливості. Останні три десятиліття принесли швидкі економічні зміни, яким має відкрито протистояти компанія.

Малюнок піднятого шлагбаума, що символізує відкриття Східної Європи.

Розірвання Варшавського договору та відкриття Східної Європи

Падіння Залізної завіси також ознаменувало нову еру для компанії Bosch. До 1994 року в неї були власні компанії в 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch продовжувала відкривати виробничі потужності в Їглаві та Чеських Будейовицах у Чеській Республіці, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі й Самарі в Російській Федерації. Частка прибутків від продажів за межами Німеччини зросла з 51% в 1990 році до близько 72% у 2000 році.

IFA Trabant 601 в браденбурзбкій майстерні Bosch Car Service (1992 р.). До 1989 року Trabant був стандартним пасажирським автомобілем у соціалістичній східній Німеччині, тому технології тестування Bosch потрібно було адаптувати до роботи з цією популярною моделлю транспортного засобу.
IFA Trabant 601 в браденбурзбкій майстерні Bosch Car Service (1992 р.). До 1989 року Trabant був стандартним пасажирським автомобілем у соціалістичній східній Німеччині, тому технології тестування Bosch потрібно було адаптувати до роботи з цією популярною моделлю транспортного засобу.
Одне з найважливіших місць в угорській регіональній організації, заснованій у 1991 році, — це Хатван, де виробляються продукти для автомобільної електроніки, як-от датчики. (1998)
Одне з найважливіших місць в угорській регіональній організації, заснованій у 1991 році, — це Хатван, де виробляються продукти для автомобільної електроніки, як-от датчики. (1998)
1 / 2

Використання можливостей — нові офіси в Азії

Компанія Bosch була присутня вже давно або активно закріплювалася на нових ринках в Індії, Японії та країнах південно-східної Азії. Однак найбільш стратегічно цікавим було поступове відкриття китайського ринку. До 1994 року компанія Bosch була присутня в Китаї лише в галузі ліцензій із представництвом у Пекіні, яке було відкрито в 1989 році. Після цього компанії Bosch також вдалося закріпитися на цьому ринку як регіональний виробник.

Щитова реклама професійних електроінструментів для галузі будівництва на дорогах Шанхаю. (1996)
Щитова реклама професійних електроінструментів для галузі будівництва на дорогах Шанхаю. (1996)
Рекламний плакат у центрі Шанхаю. Свічки запалювання — перший продукт, що компанія Bosch виготовляла в Китаї. (1998)
Рекламний плакат у центрі Шанхаю. Свічки запалювання — перший продукт, що компанія Bosch виготовляла в Китаї. (1998)
1 / 2

Мікроелектромеханічні датчики

Мітка на мікроелектромеханічному датчику (MEMS), що вказує на масштаб (1995 р.)

Мікромеханічні датчики

У 1990-х роках компанія Bosch розробила мікромеханічні датчики для використання в автомобілях, які працюють як органи чуття для вимірювання прискорення, обертання, тиску та звуку. Вони передають інформацію електронним блокам управління, дозволяючи їм точно знати, коли слід надути подушку безпеки, наприклад, у разі аварії. У 2005 році Bosch також розпочала виробництво датчиків для побутової електроніки, такої як смартфони або ігрові приставки. Найменші MEMS мають ширину всього 1,5 мм. Дослідницька група Bosch винайшла процес плазмового травлення для виготовлення цих мініатюрних деталей. Із 1995 року Bosch виробила близько 15 мільярдів MEMS і зараз є лідером ринку, виробляючи близько 4 мільйонів пристроїв щодня.

Фото: Кліщ на мікромеханічному датчику (MEMS) для індикації масштабу (1995)

Малюнок електричної лампочки з автомобілем усередині.

Від ESP до ACC — більший акцент на інноваціях

Започаткована в 1995 році електронна програма стабілізації ESP®, стала технічним орієнтиром. Вона захищає автомобіль від заносів. У тому ж році компанія Bosch представила свою навігаційну систему TravelPilot із голосовим виводом та можливістю прокладати маршрут. У 1997 році система дизельних інжекторів високої напруги Common Rail змешила споживання палива, як це також зробила у 2000 році система прямого впорскування бензину DI Motronic, і значно вдосконалилися системи допомоги водіям, як-от адаптивний круїз-контроль (Adaptive Cruise Control) і нічне бачення (Night Vision).

Після близько десятирічних розробок у 1989 році на ринок було випущено першу навігаційну систему Bosch TravelPilot. У 1995 році було додано функції прокладання маршрутів і голосового виводу.
Після близько десятирічних розробок у 1989 році на ринок було випущено першу навігаційну систему Bosch TravelPilot. У 1995 році було додано функції прокладання маршрутів і голосового виводу.
Тестування ESP в північній Швеції (1995 р.). Випробувальний автомобіль знімають із гелікоптера для телепередачі.
Тестування ESP в північній Швеції (1995 р.). Випробувальний автомобіль знімають із гелікоптера для телепередачі.
Компоненти системи дизельного інжектора високої напруги Common Rail (1997 р.). Для впорскування паливо зберігається в рампі під тиском до 2500 бар.
Компоненти системи дизельного інжектора високої напруги Common Rail (1997 р.). Для впорскування паливо зберігається в рампі під тиском до 2500 бар.
1 / 3

Компанія зазнає змін — нові галузі діяльності

Після продажу сектору телекомунікацій у 2001 році компанія Bosch купує компанію Mannesmann Rexroth — спеціаліста з промислових технологій. Це зміцнило сектоорт промислових технологій і збалансувало структуру компанії. На основі решти сектору телекомунікацій було сформовано підрозділ "Системи безпеки". У 2003 році компанія Bosch розширила свою діяльність у секторі термотехніки, придбавши компанію Buderus AG. Компанія Bosch призупинила діяльність інших нових галузей, як-от підрозділу "Сонячна енергетика", створеного у 2008 році.

Візуальна перевірка 6-дюймової пластини на заводі у Ройтлінгені (1999). Сьогодні з однієї пластини можна отримати багато тисяч мікросхем для інтегральних схем або мікромеханічних датчиків.
Візуальна перевірка 6-дюймової пластини на заводі у Ройтлінгені (1999). Сьогодні з однієї пластини можна отримати багато тисяч мікросхем для інтегральних схем або мікромеханічних датчиків.
Виготовлення газового котла Junkers для опалення житлових приміщень. Компанія Bosch значно розширила свою діяльність у секторі термотехніки, придбавши компанію Buderus AG. (2015)
Виготовлення газового котла Junkers для опалення житлових приміщень. Компанія Bosch значно розширила свою діяльність у секторі термотехніки, придбавши компанію Buderus AG. (2015)
Тунелепрохідні машини з гідравлічними компонентами від Bosch Rexroth використовуються для будівництва довгих гірських тунелів. (2015)
Тунелепрохідні машини з гідравлічними компонентами від Bosch Rexroth використовуються для будівництва довгих гірських тунелів. (2015)
Будинок "Solar Decathlon", розроблений спільно Дармштадтським технічним університетом і компанією Bosch, може виробляти всю потрібну йому енергію. У 2007 році він виграв престижну американську нагороду "Solar Decathlon".
Будинок "Solar Decathlon", розроблений спільно Дармштадтським технічним університетом і компанією Bosch, може виробляти всю потрібну йому енергію. У 2007 році він виграв престижну американську нагороду "Solar Decathlon".
1 / 4
Малюнок чоловіка на велосипеді, який їде вгору на пагорб, і стилізований дисплей.

Розумне гвинтування, їзда на велосипеді, охолодження та рульове керування

Завдяки своїй електричній викрутці IXO, яка навдивовижу швидко стала найпопулярнішим електроінструментом у всьому світі, у 2003 році компанія Bosch розпочала нову сферу діяльності, виробляючи невеликі легкі пристрої з літій-іонними акумуляторами. У 2011 році також з'явилися цілком нові галузі, як-от електровелосипеди (e-bicycle). У той же час компанія Bosch розширила свої традиційні галузі діяльності, наприклад, придбавши колишні спільні підприємства, як-от ZF Lenksysteme і Bosch und Siemens Hausgeräte, які стали важливою основою для майбутніх розробок, зокрема мережевих побутових приладів і самокерованих автомобілів.

Літій-іонні акумулятори дозволили розробити дуже компактну та зручну IXO, запущену у 2003 році.
Літій-іонні акумулятори дозволили розробити дуже компактну та зручну IXO, запущену у 2003 році.
Виробництво електродвигунів для керування електромобілями на заводі Bosch Hildesheim (2015 р.). Вони є наріжним каменем майбутньої електронної мобільності разом із силовою електронікою, інверторами й технологіями відновлення енергії.
Виробництво електродвигунів для керування електромобілями на заводі Bosch Hildesheim (2015 р.). Вони є наріжним каменем майбутньої електронної мобільності разом із силовою електронікою, інверторами й технологіями відновлення енергії.
1 / 2

Автономне водіння

Експеримаентальний автомобіль для автономного водіння зі швидкісною камерою, що обертається на 360 градусів (2015 р.)

Ніби за магією

Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію у лабораторіях, а також на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Потім система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. Із подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі та у міському русі.

Фото: Випробувальний автомобіль для автоматизованого водіння з високошвидкісною камерою, що обертається на 360 градусів (2015)

Нова територія: Інтернет речей та штучний інтелект

Інтернет речей і послуг відкриває для Bosch багато нових напрямків діяльності. Окрім традиційних продуктів, сюди також належать програмне забезпечення, нові інтернет-моделі бізнесу й захист даних. У довгостроковій перспективі компанія поставила собі за ціль об'єднати ці чотири галузі. Ця галузь охоплює все: від автономного водіння до розумних будинків і автономного зв'язку між машинами на заводі.

Bosch розробляє програмне забезпечення, що полегшує водіям зарядку своїх електронних автомобілів, а також надає доступ до однієї з найбільших у Європі мереж зарядки
Bosch розробляє програмне забезпечення, що полегшує водіям зарядку своїх електронних автомобілів, а також надає доступ до однієї з найбільших у Європі мереж зарядки
Аналіз продукції в реальному часі. Зібрані таким чином дані допомагають отримати мережеве середовище "Промисловість 4.0", у якому машини можуть незалежно взаємодіяти одна з одною, покращуючи таким чином виробничі процеси.
Аналіз продукції в реальному часі. Зібрані таким чином дані допомагають отримати мережеве середовище "Промисловість 4.0", у якому машини можуть незалежно взаємодіяти одна з одною, покращуючи таким чином виробничі процеси.
Використання штучного інтелекту визначатиме продукти та послуги Bosch у майбутньому.
Використання штучного інтелекту визначатиме продукти та послуги Bosch у майбутньому.
Внесок у вуглецеву нейтральність: на майданчику Bosch у Нашику в Індії до 2020 року буде встановлено найбільшу сонячну електростанцію такого роду в індійській автомобільній промисловості.
Внесок у вуглецеву нейтральність: на майданчику Bosch у Нашику в Індії до 2020 року буде встановлено найбільшу сонячну електростанцію такого роду в індійській автомобільній промисловості.
Підсвічені вночі логотип і емблема компанії Bosch впізнаються на відстані на активному автобані Штутгарт– Мюнхен, недалеко від аеропорту Штутгарта. Кожна літера має вісім метрів заввишки.
Підсвічені вночі логотип і емблема компанії Bosch впізнаються на відстані на активному автобані Штутгарт– Мюнхен, недалеко від аеропорту Штутгарта. Кожна літера має вісім метрів заввишки.
1 / 5