Глобалізація з 1990 року
"Залізна завіса" спала, Азія представила нові ринки, а програмне забезпечення відкрило для Bosch нові можливості. Останні три десятиліття принесли швидкі економічні зміни, яким має відкрито протистояти компанія.
Розірвання Варшавського договору та відкриття Східної Європи
Падіння Залізної завіси також ознаменувало нову еру для компанії Bosch. До 1994 року в неї були власні компанії в 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch продовжувала відкривати виробничі потужності в Їглаві та Чеських Будейовицах у Чеській Республіці, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі й Самарі в Російській Федерації. Частка прибутків від продажів за межами Німеччини зросла з 51% в 1990 році до близько 72% у 2000 році.
Використання можливостей — нові офіси в Азії
Компанія Bosch була присутня вже давно або активно закріплювалася на нових ринках в Індії, Японії та країнах південно-східної Азії. Однак найбільш стратегічно цікавим було поступове відкриття китайського ринку. До 1994 року компанія Bosch була присутня в Китаї лише в галузі ліцензій із представництвом у Пекіні, яке було відкрито в 1989 році. Після цього компанії Bosch також вдалося закріпитися на цьому ринку як регіональний виробник.
Мікроелектромеханічні датчики
Мікромеханічні датчики
У 1990-х роках компанія Bosch розробила мікромеханічні датчики для використання в автомобілях, які працюють як органи чуття для вимірювання прискорення, обертання, тиску та звуку. Вони передають інформацію електронним блокам управління, дозволяючи їм точно знати, коли слід надути подушку безпеки, наприклад, у разі аварії. У 2005 році Bosch також розпочала виробництво датчиків для побутової електроніки, такої як смартфони або ігрові приставки. Найменші MEMS мають ширину всього 1,5 мм. Дослідницька група Bosch винайшла процес плазмового травлення для виготовлення цих мініатюрних деталей. Із 1995 року Bosch виробила близько 15 мільярдів MEMS і зараз є лідером ринку, виробляючи близько 4 мільйонів пристроїв щодня.
Фото: Кліщ на мікромеханічному датчику (MEMS) для індикації масштабу (1995)
Від ESP до ACC — більший акцент на інноваціях
Започаткована в 1995 році електронна програма стабілізації ESP®, стала технічним орієнтиром. Вона захищає автомобіль від заносів. У тому ж році компанія Bosch представила свою навігаційну систему TravelPilot із голосовим виводом та можливістю прокладати маршрут. У 1997 році система дизельних інжекторів високої напруги Common Rail змешила споживання палива, як це також зробила у 2000 році система прямого впорскування бензину DI Motronic, і значно вдосконалилися системи допомоги водіям, як-от адаптивний круїз-контроль (Adaptive Cruise Control) і нічне бачення (Night Vision).
Компанія зазнає змін — нові галузі діяльності
Після продажу сектору телекомунікацій у 2001 році компанія Bosch купує компанію Mannesmann Rexroth — спеціаліста з промислових технологій. Це зміцнило сектоорт промислових технологій і збалансувало структуру компанії. На основі решти сектору телекомунікацій було сформовано підрозділ "Системи безпеки". У 2003 році компанія Bosch розширила свою діяльність у секторі термотехніки, придбавши компанію Buderus AG. Компанія Bosch призупинила діяльність інших нових галузей, як-от підрозділу "Сонячна енергетика", створеного у 2008 році.
Розумне гвинтування, їзда на велосипеді, охолодження та рульове керування
Завдяки своїй електричній викрутці IXO, яка навдивовижу швидко стала найпопулярнішим електроінструментом у всьому світі, у 2003 році компанія Bosch розпочала нову сферу діяльності, виробляючи невеликі легкі пристрої з літій-іонними акумуляторами. У 2011 році також з'явилися цілком нові галузі, як-от електровелосипеди (e-bicycle). У той же час компанія Bosch розширила свої традиційні галузі діяльності, наприклад, придбавши колишні спільні підприємства, як-от ZF Lenksysteme і Bosch und Siemens Hausgeräte, які стали важливою основою для майбутніх розробок, зокрема мережевих побутових приладів і самокерованих автомобілів.
Автономне водіння
Ніби за магією
Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію у лабораторіях, а також на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Потім система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. Із подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі та у міському русі.
Фото: Випробувальний автомобіль для автоматизованого водіння з високошвидкісною камерою, що обертається на 360 градусів (2015)
Нова територія: Інтернет речей та штучний інтелект
Інтернет речей і послуг відкриває для Bosch багато нових напрямків діяльності. Окрім традиційних продуктів, сюди також належать програмне забезпечення, нові інтернет-моделі бізнесу й захист даних. У довгостроковій перспективі компанія поставила собі за ціль об'єднати ці чотири галузі. Ця галузь охоплює все: від автономного водіння до розумних будинків і автономного зв'язку між машинами на заводі.